måndag 18 juni 2007

Jag borde...


Jag borde göra en massa saker. Åka och försöka reklamera vagnen, söka dagisplats, kolla lite grejer angånde gamla lyan, söka jobb, städa inför imorgon när aprilmorsorna kommer hit, läsa bruksanvisningen till tvättmaskinen, lägga upp lite fler bilder från Grekland och Frankrike här, packa upp de sista flyttkartongerna, sms:a lite, plocka ur diskmaskinen osv. Ni hör ju hur lockade det låter...

Ska rycka upp mig lite, klä på mig, läsa bruksanvisn och ge L lunch. Sen ska vi åka ner på stan och kolla Po.p rean och byta lite grejer.
Ha! Diskmaskinen är inte klar än så den stryker jag från tråklistan så länge.

Bilder på glasstrutpremiär i helgen och den än så länge oinvigda pottan. Eller, hon har ju provsuttit som ni ser men inte provpruttat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla, städa inte för min skull. Vi ska väl ändå sitta ute va!?
Så söt Lovisa är på pottan, vilka underbara ögon hon har.
Vi ses imorgon.
Kram

Kajsa sa...

Hoppas ni har det urkul i morgon. Är väldigt avis. Men jag kommer och våldgästar någon annan gång, hehe!