tisdag 5 juni 2007

Utlandsbloggarpremiär! (Frankrike the pictures)



Vi är kvar på rivieran, jag har utomlandsbloggarpremiär alltså, nice! Idag har vi varit i Italien (San Remo) och Monaco, det var kul. Igår var vi på plagen hela dagen och i förrgår hade vi kulturdag i en massa bergsbyar, första dagen handlade vi och solade lite. Med andra ord är det inte speciellt plågsamt.

Blir ibland lätt filosofisk av minnena från sist jag var här. Efter den resan förändrades livet enormt mkt för två av oss. Jag var ovetandes gravid, det blev alltså min sista partytjejresa som ickemamma. Karin lämnade man, jobb och lägenhet och drog till Paris på vinst och förlust. Hon är kvar ännu och är lika kär i sin David fortfarande, vinst alltså! Att Lovisa flyttat in i min mage var ju som bekant en vinst även det.








2 kommentarer:

Kajsa sa...

Supernice ser det ut att ha varit! Ser att ni också använt en UV-dräkt till Lovisa. Skönt, då slipper jag vara det enda nojiga päronet. :-)

kaka sa...

mmm.. ja det e mycket som förändrats pa tva ar! tänk om vi akt till ungern istället?! da kanske det inte sett likadant ut idag! eller jo, ja, lovisa kanske redan lag i magen o väntade o jag menar jag kanske skulle hittat nan ungrare o flyttat till Budapest (fast troligtvis inte, ta inte illa upp evi m familj.. men tror fransmän e mer min kill-typ, man käkar ju mycket ost o vin här ocksa, o det gillar ju jag! ha ha) Men du har rätt, man kan tänka länge pa det där, jag o David pratar om det ibland o det känns sa overkligt att vi kanske aldrig skulle mötts! Sen kan man ju diskutera vidare om ödet o sa, men det tar vi en annan gang! Bon bah, je t'embrasse très fort et à bientôt mon amie! Tu me manques!! Bisous, Karin