fredag 20 juli 2007

Tjugosju


Grattis, idag fyller jag hela 27 år! 30 närmar sig med stormsteg även om jag tycker att 26 och 27 hör till 25 medan 28 och 29 hör till 30. Alltså är jag i princip fortfarande 25, bra.

Födelsedagsafton (igår) firades med traditionell sik och romsås på Dalarö och annandag föls (imorgon) kommer att firas med middag här hemma med lite kompisar. Själva födelsedagen idag bjuder däremot på en annorlunda aktivitet; om en timme åker vi till Västervik för att gå på Gesslekonsert. Andreas jobbar sin sista kväll på turnén och Johanna ska åka ner och hämta honom så hon undrade om vi ville följa med. Efter rätt mkt beslutsångest under gårdagen bestämde vi oss för att åka. Födelsedagsmiddagen sköts upp vilket t.o.m. resulterade i fler gäster. Tack för det Gessle!

Lite dumt bara att vi körde hem från ungefär Västervik i förrgår... Sen är ju inte PG en av mina favoriter (så, nu fick jag det sagt också) men det ska bli skitkul iallafall, vet inte när jag var på en konsert senast? Vattenfestivalen typ?

Ha en bra födelsedag alla! ;)

3 kommentarer:

C a t r i n e & co sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får det skoj på konsert och får öppna många paket!! Jag tycker Maggans bok är ganska OK, har lyssnat på den på en ljudbok, perfekt när man är hemme och bara drar benen efter sig.

Yogamamma sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag. Det är alltid najs att bli lite bortskämd och sådär...men Gessle, njae...

hanna sa...

GRATTIS i efterskott Tovebruttan! Hoppas att födelsedagen var skön! :D