måndag 13 augusti 2007

På bettet


Betten som är mkt, mkt värre än vad de ser ut.

Nu var alla övergivna hus bebodda. Det har de väl troligen alltid varit förutom i min fantasi. Nya nöjet består i att gissa vilka som kommer säljas/ärvas snart för att ägaren kastar in handduken. Makabert, men jag måste ha något att göra under mina promenader.

Apropå övergivna hus, Jan Jörnmarks sida är en av mina absoluta favoriter. Passar alla som gillar övergivna platser eller "urban exploration" som det heter på innespråk.

Hur länge kan bromsbett klia egentligen? Eller bits kvalster när det är så här varmt och fuktigt ute? Har våra nya husdjur tvestjärtarna gett sig på mig i sömnen? Frågorna hopar sig medan min torso mer och mer antar utseendet av en dylik tillhörande någon i megapuberteten.

Har börjat ett nytt liv, det är ju måndag. Gick precis 12.000 steg (med en kort paus i kvällssolen på en klippa vid vattnet, ickeHolmenlivet har vissa fördelar ändå) och körde sen lite styrka. Smygstartade faktiskt det nya livet redan igår så jag är definitivt på banan nu. ;) Fortsätter det i den här takten kommer snart min torso se ut att tillhöra en anabolstinn vitryss. Inte helt fel!

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Om du hittar något övergivet hus på riktigt så kan jag tänka mig att flytta in. ;-)

Tove Kungsholmen sa...

Lovar att hojta till i så fall! ;)

Anonym sa...

Tack för senast, Fli hälsar. Hälsa Kalle. Kram