måndag 31 december 2007

Gott nytt år!


Jossan, Tove, Soffan och Karin ovanför

Här är nystädat, megahandlat och helt perfekt. John och Ann-Charlotte kommer hit, det blir kul!

I förrgår var jag ute med tjejerna för första gången sen innan jag blev gravid. Vi har såklart varit ute men då på restaurang eller hemmafester, jag har inte varit med "uteute". Först käkade vi gott på AG och sen hamnade vi på Golden Hits. Det var faktiskt kul, väldigt blandad publik vilket jag uppskattar. Allt från nån enstaka Stureplansnisse till landsortstanter ditskeppade med buss.

Tack Karin, Evi, Emma, Jossan, Ylva och Soffan för en toppenkväll!

Ett par bilder tagna med Emmas mobilkamera bifogas. Efter nyår har jag troligen en ny mobil med vettig kamera, nice!

P.S. Karin, tack för kommentaren till inlägget "Svettigt värre", den här kvällen hade jag inte roddat ensam men tack ändå!


Ylva, Emma och Evi

Inga kommentarer: