måndag 10 november 2008

Go Johanna

Seriöst. Johanna är en stenskön tjej vars killar är riktiga puddingar som de säger i Skövde. Jag skulle inte banga Andreas. Om jag var singel that is. Annette är en riktig tråkmorsa. Hon hade aldrig lämnat sitt rosa 80-talshus innan produktionsbolaget flög henne och den husmatchande 80-talsgubben till ett chartermecka i Turkiet. Nina är en platt Farstabrutta som bjöd in hela intelligentsreserven för att sen dumpa sitt livs kärlek på grund av att han inte var mogen att dumpa sina motorcyklar. När den hon väljer får se det avsnittet åker hon ut med de blanka Lindextightsen före.

Jag spår en minst lika ensam framtid för alla utom Johanna. Henne spår jag ett liv i rampljuset och ett grymt sexliv med Johan. Eller vad han nu heter.

Nu var jag lite elak men allt är sant. Jag lovar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men det e ju bara kul när du är elak, tycker du ska vara det mer!¨/F

Tove Kungsholmen sa...

Blir ändå aldrig lika rå som du!

Kajsa sa...

Jag tror tvärt om att tråk-Annette är den ende som kommer få ut en relation som eventuellt håller av detta spektakel eftersom hon verkat hitta en perfekt match i lika tråkig villa- och barnkär snubbe.

Tove Kungsholmen sa...

Hmmm...Kajsa har nog en poäng där. Men min var roligare. ;)