I oktober beställde jag en mössa till Lovisa på Freshmilk.se. Den var både dyr och för stor så jag skickade tillbaka den direkt. För sent såg jag på hemsidan att jag inte följt deras regler för hur man ska returnera saker utan bara gjort som man brukar göra. Jag mailade då direkt och bad om ursäkt för detta och bad dem kontakta mig om mössan inte dök upp. De hördes inte av så jag räknade med att den kommit fram. Har inte sett röken av mina 219 kronor däremot så jag mailade dem häromdagen. Skrev att iom att jag inte har fått mössan tillbakaskickad till mig (min adress syntes tydligt på paketet) så utgick jag från att de hade fått den. Bad dem återigen att kontakta mig men det är knäpptyst i mailen. De skriver att de svarar på mail inom 12 timmar.
Det luktar riktigt rutten mjölk om det här.
tisdag 16 december 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Har faktiskt oxå rätt dåliga erfraenhter från dem. Handlar inte där mer! Hoppas du får dina pengar.
Fanken vad surt!
Har åxå dålig erfarenhet därifrån!... Betalade i förskott men fick aldrig några kläder... Fick dom efter typ 100 samtal och 100 mail tillbaka pengarna motvilligt efter många om och men!!... Handlar inte där ngt mer.. finns så många andra bättre web shoppar...
Skicka en kommentar