tisdag 20 januari 2009

90-talsnostalgi

En fördel med att plugga är att ibland kommer man hem tidigt. Då kan man kolla på gamla Melrose Place och minnas det ljuva 90-talet. En nackdel är att jag borde läsa en artikel om våld mot kvinnor men Melrose vinner den duellen, lätt.

En skön grej är att jag klarade hela rollistan i början förutom Courtney Thorne-Smith. Man ska säga skådisens namn när den tittar fram i vinjetten. Körde alltid det på både Melrose och Bevvan och missade aldrig. Jag har tydligen bra minne för vissa saker. Har en känsla av att det blir värre med våldsartikeln.

På hotellet vi bodde på i South Beach skulle nyårsfesten hållas av Grant Show från Melrose och Ian Ziering från Bevvan. Har fortfarande inte kommit över att vi missade den.

1 kommentar:

annelie sa...

Haha. Så gjorde jag också alltid. Var tvungen att gå in på youtube och kolla in introt till Melrose Place för att se hur mitt minne var. Jag kunde alla utom Doug Savant (men jag vet inte om jag hade klarat Courtney om inte du skrivit det....)