måndag 5 januari 2009

Sur, surare, Tove

Nu är jag lack på tanten jag skulle köpa jackan av. Jag betalade direkt men hon segade med att skicka iväg den. Hon lovade efter påtryckningar att jag skulle ha den innan vi åkte till USA. Jag kände ju tidigare att det var ngt fishy med affären. Tror ni jackan har kommit? Nix. Har t.o.m. varit och letat på mitt utlämningsställe men den finns inte där. Nu har hon sagt att hon ska göra en reklamation hos Posten vad nu det ska tjäna till? Eventuellt kan hon ordna fram en annan jacka. Går inget så betalar hon tillbaka mina pengar. Säger hon. Jag tror det när jag ser det.

Gah, jag kräks på min bruna gamla Svea-jacka. Bild på den kommer när jag hittar kameraladdaren alternativt när Eljävlagiganten returnerar min telefon. Den skulle vara färdigreparerad den 26/12. Behöver jag säga att jag är sur på dem också?

1 kommentar:

Anonym sa...

låter so om inget flytter på.
Frågat om deens skickat iväg telefonen?
Min glömde de att skciak iväg. Låg i lagret i 3 veckor och var bortglömd.