onsdag 18 februari 2009

Tröst

Såhär tröstar jag mig för att jag inte skrivit ett ordhemtentan:

  • Jag kanske inte har nån pluggdisciplin men jag är smart ändå. Och snygg.
  • Jag har fått högsta betygallt jag skrivit i sista sekund. Alltså allt på den här utbildningen.
  • Dricker varmt kaffe
  • Äter varm bulle
  • Kissar lite. På toaletten. Inte i soffan.
  • Öppnar ett worddokument. Känns genast mycket bättre.
  • Tänker att jag åtminstone inte är alkis. Eller knarkare.

Såhär tröstar jag mig inte för att jag inte skrivit ett ordhemtentan:

  • Sprit
  • Cigaretter
  • Knark

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är skönt att det finns något i min feberyra som får mig att le, du är precis som jag när det gäller hemtentor.
Jobbar bäst under press?! :)

Hoppas att allt är på topp uppe i Sthlm, och njut av solen - för den visar sig inte på alla ställen i Sverige. (bitter .. )