lördag 21 mars 2009

Ankrad i tv-soffan

Såg premiären av Robinson. Vad säger man? Som alla andra år men på en sumpig strand istället för på en kritvit.

Sen kollade jag på "Jag vet vad du gjorde förra lördagen". Rätt kul faktiskt men jag slogs av en grej: vad är det för typer som sitter i publiken på underhållningsprogram? Kikar alltid för att se om det bara är pensionärer men det är det sällan. Varför gör de det? Får de betalt? Gratis fika? Har de inget bättre för sig? För mycket fritid? Är alla arbetslösa? Jag fattar inte!

2 kommentarer:

Dino78 sa...

Jag har suttit i publiken en gång - min klass (media) blev bjudna. Det var Adam Alsings talkshow. Minns att Björn Skifs var där, och Paolo Roberto och så han brottaren Frank Andersson.
Det var skitkul att se hur det gick till.
Skulle gärna vara publik igen - enda chansen för mig att ens se TVprogram eftersom det enda jag ser på TV är sport. Alla nöjsesprogram och sånt tittar jag inte på. Glömmer bort mig ibland men oftast så föredrar jag att kolla på film. Eller surfa. :-D

Anonym sa...

Om någon orkar googla den där tjejens namn och kolla in hennes blogg så bjuder jag på det =))