fredag 24 april 2009

Jävla skata!

I eftermiddags satt jag på toaletten när jag hörde att det var någon i köket, det prasslade lite. Trodde Kalle kommit hem tidigare men kom på att det nästan var tekniskt omöjligt. Började fundera på om nån granne helt sonika klivit in och börjat prassla i vårt kök. Föreföll inte så troligt. Hann inte bli orolig innan jag klev ut och såg en skata strutta runt under köksbordet. Hann inte bli panikslagen innan skatan blev det och flydde ut genom den öppna altandörren.

Note to self:
Inte öppen altandörr under toabesök

(Nu låter det lite som om jag jämt är på toa. Det är bara halvsant och beror på vem man frågar)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde du menade mig först! ;-)

/Lea

Johanna sa...

Äh, fy fan vad äckligt, skator är äckliga,å då menar jag alla sorter... :D haha.

Västgötskan sa...

Låter misstänksamt som att du faktiskt tillbringar mycket tid där. Med tanke på att inlägget nedan, om den snabba åtgången av toalettpapper. :-D

Unknown sa...

Hej Tove

varför har du inte kort på dig själv i bloggen?

/Mr. Sahlin

elska sa...

Jag har inte varit här inne på ett tag men nu måsta jag säga grattis till bäbisen.

Tove Kungsholmen sa...

V-göt
Som sagt, det beror på vem man frågar... ;)

Stefan
Har ett kort några cm till höger... Fler om du letar bakåt.

sofi
Tack!