söndag 24 maj 2009

Ingen hårdcity utan sushi

Jag har sagt det förut och jag kommer att säga det igen. Den dagen man kan få tag i sushi efter klockan 21.00 en söndag, då är Stockholm en riktig storstad. Än så länge får vi nöja oss med ett wannabeepitet. För mig är detta ett reelt problem. Kalle spelar ofta match till 21 på söndagar och jag tycker att det är perfekt att han plockar upp sushi till mig på väg hem. Är dock rätt säker på att han uppskattar Stockholms wannabestatus.

Om någon vet ett bra sushihak som har öppet efter 21 en söndag så hojta.

Update typ tre min senare:
Har nu beställt en lax och avocado på Asahi, Fleminggatan 109. Öppet till 22 på söndagar. Räddare i nöden både för min och Stockholms del. Tyvärr är den inte så god så jag tror inte att den räknas faktiskt.

1 kommentar:

cleanlivingbymed sa...

Tack för tipset. För jag slutar 21,30 denna veckaoch då hinner jag svänga förbi där. Men som sagt sushin är inte den bästa. Men det är bättre med något än ingen alls!