måndag 11 maj 2009

Skitnödigt II

Igår hände en annan kul grej: Jag var på Mornington och käkade brunch med mina kompisar. Några måste gå på toa. En tjej går i förväg. När vi kommer in i rummet utanför toaletterna hojtar jag "Ulla-Bella, är du här?" varpå hon svarar ja. 

En annan kompis går in på toan bredvid och jag väntar på min tur. En äldre dam och en ung tjej kommer in och sällar sig till kön. Då hör jag hur "Ulla-Bella" frenetiskt trycker på spolknappen, fortare och fortare tills hon uppgivet hojtar; "fan, det går inte att spola och jag har skitit massor". Jag, kompisen på toan bredvid och den unga tjejen i kön bryter ihop av skratt. Jag meddelar "Ulla-Bella" att det nu är andra människor utanför. 

Efter en stund kommer hon ut med huvudet högt och säger att hon minsann inte skäms ett dugg men att hon inte rekommenderar nån att gå in efter henne. När vi kommer ut i restaurangen sjunker hon ihop och erkänner att det var aspinsamt men att hon försökte låtsas som det regnade. Helt rätt agerat!

Även om gårdagens incident var kul så slår inget den här. Du måste läsa!

(Nej, det är inte jag som råkar ut för alla dessa bajsincidenter, mina egna håller jag för mig själv.)

3 kommentarer:

Ellamamman sa...

Oaaaahhhahahahhaaa!!! Så bra gjort! Hahaha. Kommer skratta gott hela vägen till Gröndal. Tack för att du finns! Och dina "vänner"... ;)

Helena m. 4 sa...

Den här är inte så himla dålig den heller:

http://monasuniversum.blogspot.com/2009/05/att-bli-bajsnodig-pa-en-motorvag.html

Mona vet hur man gör för att få folk att trilla av stolen

Johanna sa...

Galet kul, och proffsigt agerande!
Alltid skönt med lite bajsskratt :D