måndag 8 juni 2009

En halv arbetsdag på Friskis

Inte så foxy men bättre än förra bilden. Bevis att jag var på Arbetsförmedlingen.

Idag har jag tränat tre pass på Friskis. Ett lugnt yogaartat, ett skivstång och ett gravidpass. De två första hade räckt. Den vanligtvis mjäkiga gravidgympan knäckte mig helt. På väg mellan Friskis och Roppongi gick jag och stönade högt på gatan. Inte stabilt.

Åt dessutom lunch på Friskis så jag har tillbringat fyra h där idag...

Mellan passen har jag varit på hemligt uppdrag och på Arbetsförmedlingen. Förväntade mig en lika förnedrande behandling som sist jag skrev in mig. Blev enormt positivt överraskad när jag fick träffa en skön kille som direkt förstod hur det låg till. Jag vill inte ha något jobb och jag har ingen a-kassa, precis som förra gången och har således inget där att göra.

Godnatt.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Varför var du tvungen att skriva in dig då..? Skydda SGI:n eller vad?

Tove Kungsholmen sa...

Presajsly!