tisdag 30 juni 2009

Forward iförd susp på centrecourt

Sen när är det något nytt att snygga människor får fördelar här i livet? Orättvist, sure men that's life. Kanske är det nytt inom sportens värld men det var väl bara en tidsfråga. Nu vill jag bara att fokus ska hamna rätt när det gäller utseendefixeringen inom idrotten. Till exempel:

* Tennis, självklart bara snygga män på centrecourt i Wimbledon
* Fotboll, bara snygga får bli forwards, det är de som syns mest
* Ishockey, snygga får spela enbart iförda susp

3 kommentarer:

Annika sa...

Ehhh. Zlatan? Han är ju forward...
Blir dock lite rörd av din kommentar eftersom jag är forward i fotboll ;-)

Fyra nyanser av rosa sa...

Ha ha läste inlägget om bigamistfamiljen (en serie som jag följer). Du är rolig du! Trodde jag såg dig idag igen men med en röd Bugaboo och det vet jag ju att du inte har så jag slutade glo. När ska vi ses på riktigt igen :-)

Kram din stalker

Västgötskan sa...

Det sista var ett strålande förslag! Tänk vad mycket jag skulle kunna dregla över Mikael Renberg då! :-D