söndag 28 juni 2009

Konstiga saker på Ingmarsö

Här är Hasse på väg in på ICA, han har precis fimpat

* Jag visade brösten för vandrarhemsvärden
* I morse meddelade jag en fransman att det inte var jag som orsakat bajslukten på toa (han fattade inte svenska och trodde lätt att det var jag)
* Jag har hållit mitt första tal på franska (typ)
* Jag har diskuterat graviditet och magform på franska samt räddat fransk, rullstolsburen kvinna från myggdöden
* Hasse Aro förföljer mig
* Hasse Aro rökte (det hör iofs till vanligheterna)

Och vem tusan är den där flodhästen? In i vassen med sig!

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Den där "flodhästen" har ju en anledning av vara "hästig". ;-)

Kajsa sa...

På Ingmarsö kan allt hända. Ffa uppför sig alla kändisar (Aro, Carina Rydberg m fl) jävligt konstigt när de är vid den där affären.