onsdag 17 juni 2009

Prisa Kanal 5!

Kanal5 hör bön!

1 kommentar:

oumberligating sa...

Fullt upp, men nu så ska självklart alla mina "bloggvänner" få sig en rad och en önskan om en riktigt fin Midsommarhelg! Vädret gör vi inte så mycket åt, men trevligt och avkopplande kan vi ju ha i allafall mellan regnskurarna och visst är det i ärlighetens namn en sport att "duka ute" tycker jag, går det så går det!
Som sagt ha en fin helg på alla sett och var rädd om dig och de dina!
Kram ifrån Peter Olofsson!
PS: Okej, riktiga "bloggvänner" är vi visserligen inte ännu, men jag är alla kvinnors bästa vän antingen de vill det eller ej, för jag är den enda man som specialliserat mig på att upplysa hur djävla dåligt sjukvården fungerar kring foglossningsproblematik, både vård och försäkringkasseproblematik. Startade just upp bloggen www.jernsaxen.blogspot.com pga bl a den frågan.
Men strunta i den sidan nu och bara njut och ha det bra "bägge två"!