måndag 13 juli 2009

Cap d'Antibes

Idag kom vi äntligen iväg på båtturen, tredje försöket. Det var superhärligt att komma ut på havet och ballt att båten hade genomskinlig botten även om man inte såg så värst mycket kul. Villorna ute på capen däremot skulle man inte tacka nej till, inte "bryggorna" heller.

Kan inte vara snygg jämt, Lovisa inser detta till skillnad från mig

Förväntansfulla älsklingar

En liten båt

En dålig bild där man ser Eden Rocs brygganläggning, rivierans mest kända hotell. Om du inte har råd med ett rum kan du nöja dig med att bada i poolen för 900 pix...

"Undervattensbild"

Inte packat på playan

Härligt

En privat liten badtrappa

Skön brygganläggning

Lovisa tar kort på mig

3 kommentarer:

BeA sa...

Jorå, ge mig en kåk där taxi!

Fyra nyanser av rosa sa...

Gud så mysigt! Vi som bodde i Cannes och Cannes sur Mer (kommer ej ihåg hur det stavas) på somrarna när jag var liten (och tonåring!). Jag längtar tillbaka!!!! Vart exakt är det ni befinner er?

Kram

Tove Kungsholmen sa...

FNAR :D
Cagnes sur mer säkert. Vi är i Mandelieu-La Napoule som ligger 7 km väster om Cannes. Min pappa har en lgh här så vi åker gratis varje år!

Blir det nån drink på Riche i höst tro?

Kram