torsdag 20 augusti 2009

Familjens slasktratt

Hoppsan, en käck IKEA-lampa från 90-talet hade visst smitit ner...

Mina föräldrar har alltid gett mig mycket. Alltid massor av kärlek vilket ju är kanon. Alltid mycket uppmärksamhet vilket har gjort mig till den narcissist jag är, också kanon. Sen har jag fått mycket annat också, fina semestrar, lagom med prylar, ofantliga mängder tidningsartiklar de tycker att jag ska läsa och så vidare.

På senare år har framförallt min pappa utnämnt mig till slasktratt. Om han ska lämna av något som jag vill ha så tar han alltid med minst en, gärna flera saker som jag inte vill ha. Jag vet inte om han gör det här i all välmening eller som ett alternativ till soptippen.

1 kommentar:

Tänkte bara sa...

Både och tror jag. En del har svårt att slänga(läs jag) så då mellan slänger man det hos barnen. Det hamnar ju på soptippen strax ändå.