fredag 7 augusti 2009

Penntricket

Såhär eller?

Vad går det där penntricket ut på egentligen? Jag har alltid trott att det innebär att man ska kunna klämma fast en penna under brösten. I yngre år var jag ledsen över att jag inte klarade det. Nu är jag inte ett dugg ledsen över det längre men jag har börjat fundera. Vore det inte hetare om pennan ramlar ner? Alltså att man inte har hängbröst?

Snart kan jag klämma fast en penna mellan brösten och magen iallafall. Jag ville berätta det för jag kan tänka mig att det är sånt ni sitter hemma och funderar på en fredagkväll.

4 kommentarer:

Danitra sa...

Fast penntricket vill man inte klara eftersom det är just "penna under bröstet".

SEn finns ju den andra varianten: http://www.gammalfjortis.se/2009/august/tack-sofia.html

Kajsa sa...

Vad dillar du om? Klart man inte vill att en penna ska sitta fast under ens bröst - det är ju beviset på att man har hängbröst.

Tove Kungsholmen sa...

Tack! Då har jag haft fel i alla år men var på rätt spår nu iaf...

Camillas lockar sa...

Haha, givet att jag tänker på såna grejer en fredagkväll. Moahaha, jag kommer tillbaka hit :-)