onsdag 2 september 2009

Grisen i säcken på ett nytt sätt

Jag har inte tur med Tradera just nu. Det är ett skitföretag med dålig service men det är en historia som bara blir lång och neggig så jag avstår den här.

Förutom det så har jag sålt en sak ganska dyrt till en person som inte kan fullfölja köpet. Anledningen: hon kan inte svenska och förstod därför inte vad det var hon hade köpt. Hennes man som kunde lite svenska skötte kontakten med mig via telefon.

Jag tänker många saker. Dels att det inte kan vara lätt att leva i ett land där man inte talar språket. Men framförallt så kanske man inte ska handla på nätet om man inte har en chans att förstå vad det är man köper?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter trist, men hur kunde hon då regga sej undrar jag? Det vet ju såklart inte du heller men ändå...