fredag 4 september 2009

Return of the svan



Min pappa hade inflyttningsfest i sin nya lägenhet idag. Några av hans vänner läser min blogg och blev så sugna på att köpa tillbaka svanen som inflyttningspresent. Märkligt nog så måste just den ha varit såld men på Stadsmissionen fanns fem svanar av varierande storlek så de slog till på den ovan.

Pappas min när han öppnade paketet var oslagbar!

Några frågor som uppstår:
* Var svanar så stort (fem stycken i en ynka butik är mycket)?
* Var vår så het att den såldes direkt (fanns inget ouppackat)?
* Hur fan kan de ta 40 spänn för något så fult?

3 kommentarer:

Danitra sa...

Nytt och snyggt är mer än vad man kan säga om den där svanen!

Tack, men gratulationen känns mer välkommen för designen än för mitt gravida tillstånd. Jag är inte direkt gjord för att vara på smällen om man säger så. ;-)

Fyra nyanser av rosa sa...

Underbart!

Du jag berättar det där om två veckor. Ångrade att jag skrev det för jag tror det betyder otur om jag säger något. Och du, jag är inte gravid...

Du är ju verkligen uppe i smöret. Vet du att du har sjukt många besökare idag :-)

Kram

Madlar sa...

Tänk på att 40 spänn går till ett bra ändamål!