onsdag 2 september 2009

Världens snyggaste barn

Med tanke på att Kalle är så snygg så måste jag vara ful

Man får väl inte prata om fula respektive snygga barn men nu gör jag det. Lite hederlig barnrasism helt enkelt. En kompis la för längesen fram en teori om barns utseende i förhållande till föräldrarnas diton:

Snygg förälder + snygg förälder=fult barn
Snygg förälder + ful förälder=snyggt barn
Ful förälder + ful förälder=fult barn

Jag vet inte vad jag tror men ibland ser man ju föräldrar som båda är skitsnygga och så är ungen inget speciell alls. Alex Schulman och hans tjej Amanda är ett bra exempel på mittenvarianten. Alex är väl ingen skönhet medan Amanda är jättevacker. Deras dotter Charlie är ett av de sötaste barn jag har sett förutom mitt eget.

1 kommentar:

Fyra nyanser av rosa sa...

Ha ha ha! Precis det där skrev jag om förut... Vi har ju söta barn ;-)... undra vem av oss det är som är ful ;-).. Gud så spännande!!!

Jag SKA mejla. Och du, du är het! Besökarna bara rasar in.

Kram