fredag 16 oktober 2009

Städa bloggen

Jag sitter och synar bloggen i sömmarna. Är inte helt nöjd med det jag läser. Tycker inte att jag har varit i nån bra form på sistone. Kanske är blockerad av bebistankar?

Imorgon publiceras en liten ruta om mig i lokaltidningen. Jag förväntar mig inga besöksrekord men däremot så vet jag att en massa folk som jag har känt kommer att läsa bloggen för första gången. Typ de där brudarna som jag har gått i skolan med som fortfarande är för omogna för att hälsa på gatan. Och de kan ju få tycka vad fan de vill om min blogg när jag tänker efter.

Skippar städningen. Som alltid.

5 kommentarer:

Ting sa...

Var som du är!
I love it!

Fyra nyanser av rosa sa...

Gud så kul! Måste läsa! Hur kommer sig denna uppmärksamhet ;-)

Du är bra som du är!

Tove Kungsholmen sa...

Tack, ni är snälla ni!

Rosa
En reporter mailade mig och frågade om han fick göra en liten intervju. Han hade sprungit på min blogg bara!

Madlar sa...

Vilken tidning? Vill gärna läsa ;)

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Skit i att städa! Snorkiga kungsholmsbor kan ta sig i arslet och läsa någon annan blogg tycker jag!