tisdag 19 oktober 2010

Nostalgitripp från 2009: Till min ofödda son

Din säng är bäddad och klar, det är bara du som saknas

Imorgon föds du. Förutom att jag hoppas att du (och jag) kommer att må bra så hoppas jag att du ska trivas hos oss. Vi har fixat och donat lite här hemma för din skull och Lovisa har köpt en liten hund till dig, säkert den dyraste i hela stan. Igår städade pappa och jag tills lägenheten blänkte. Det har redan stökat till sig lite men det är lika bra att du vänjer dig från början.

Vi hoppas som sagt att du ska trivas hos oss och att du kommer att älska oss lika mycket som vi redan älskar dig. Var stark imorgon min lilla älskling, hoppas att vi fixar det!

8 kommentarer:

C a t r i n e & co sa...

Är det redan dags? Jag tänker på er! Det kommer att gå bra, du är rutinerad. KRAM

Sus sa...

Och inte gråter jag mindre här heller..

Chrissan sa...

Tänk. I morgon har ni samma familjekonstellation som oss.
En mamma, en pappa, en storasyster och en lillebror.
Och våran storasyster var 3 år och 9 månader när hon fick sin lillebror.
Lagom åldersskillnad mellan dem...

Kram och lycka till!

Johanna sa...

Och nu gråter jag ännu mer. Vackra ord som berör.

Jenny sa...

Nu är det snart dags att konsultera sminkborttagningsmedlet...

Carina sa...

Å vad underbart

Tänkte bara sa...

Lägg av! Nu sitter jag här och gråter till mitt morgonte. Jag som brukar skratta när jag läser din blogg.
LYCKA TILL! idag.

Camillas lockar sa...

Nu är det spännande...