fredag 13 november 2009

Jag är frisk & fröig

De säljer mig!

Jag har alltid hatat Daglivs, mest för att det är så mycket folk där. Så mycket folk som inte fattar att de blir blåsta. Jag har skrivit blogginlägg och insändare. Jag har fått (dåliga) svar av VD:n. Ja, man kan säga att jag har fört ett litet krig mot Daglivs.

Den här veckan har min inställning till dem varit ambivalent. Förutom att brödet Frisk & Fröig brödifierar min person så är det så ofattbart gott. Att då locka miss FF herself med ett pris på 14,98 är som att locka bratsen på Hells Kitchen med gratis snö.

Bra så långt men jag har ändå knappt vågat mig in. Fatta att veckans kundvagnsutlottning är som bäddad för att tantan framför vinner sin vagn. Eller att jag hade vunnit idag när jag bara handlade för 87,50. Det skulle vara en mardröm.

Farligt, farligt

Delar av veckans fröiga skörd

Inga kommentarer: