lördag 5 juni 2010

Tre dagars klanterier

De senaste dagarna har jag verkligen varit i mitt esse när det kommer till klantigheter:

Torsdag
Jag spiller smoothie över hela mig själv, soffan, nya mattan, datorn, telefonen, fjärrkontrollerna och fåtöljen som vi en minut tidigare har återinvigt efter svindyr omklädning. Det kom till och med smoothie i taket. Troligen var det smoothiespillarvärldsrekord. Alltid nåt.

Fredag
Jag glömmer nycklarna i låset hela natten.

Lördag
Jag kör Kalles mobiltelefon i tvättmaskinen.

Jag vill inte veta vad jag gör imorgon.

1 kommentar:

Nina sa...

Ha ha ha! Okej, det kanske inte var så roligt, men det var kul att läsa. Jag läste om en katt som överlevt en kall-tvätt i maskinen. Hoppas på att Kalles mobil har samma egenskap - o att du körde den i kallt vatten...