måndag 16 augusti 2010

Jag tog ett återfall

Det var de där nya Fresh Discs fel, inte mitt

7 kommentarer:

Fredrik sa...

Jag köpte också den där fast blå, den luktade inge vidare. Är den där bättre?

Tove Kungsholmen sa...

Det är lime, tycker den är sådär. Är nog mer åt det blå hållet. Tycker den löddrar sådär - vad tycker du om löddret?

Underbart med en partner in crime, en man dessutom!

Fredrik sa...

Löddret känns fräscht på nåt sätt, men det är jobbigt för man ser inte om det är skidmarks i toan:)
Men du jag har köpt lime och jag har en grön, så kanske blå är mer min grej.
Sofia var grymt men väldigt fattigt, vi bodde hos en familj i ett av deras rum...dom hade två:)

Tove Kungsholmen sa...

Löddrar din så mkt alltså? Vi har flyttat och mina nya toaletter verkar inte vara kompatibla med några spolmojänger för de löddrar inget bra nån av dem.

Fattar inte vilken färg du har egentligen. Röret är grönt och blått, min gelé är grön och luktar lime. Red ut begreppen nu!

Fredrik sa...

Jag har en grön gele, lime alltså. Jag skrev fel först:)
Jag gillar nog den blåa mer, det får bli nästa gång!

Fredrik sa...

Är vi sjuka?

Tove Kungsholmen sa...

Men vad är den blåa? Marine? Nä, vi är friska. Mkt friska.

Min löddrar bra nu btw!