onsdag 22 september 2010

Kedjestatusar på Facebook

Jag börjar bli lite less på vuxna människor som kör "kedjestatusar" på Facebook. Typ: "En äkta vän är en vän som alltid håller dig i handen och finns bakom din sida och alltid torkar dina salta tårar i vått på torrt och älskar dig för just precis exakt den du är och alltid har en styrkekramiz och som du älskar lika mycket som din mamma som du visar att du älskar om du kopierar detta till din status. Om du har en sådan vän så sätt detta på din status! "

Seriöst, tror ni på tomten också?

9 kommentarer:

Agneta sa...

Eller de här: Vill du stå kvar på min vänlista tryck gilla.

Då önskar jag starkt att det fanns en ogilla-knapp att trycka på.

FB är så himla tramsigt ibland. Är mina "vänner" verkligen vuxna?

Kjamizzz!

ami sa...

Fattade inte först, är så trött! :-D

lady dahmer sa...

grrr jag HATAR sådana fucking trams-statusar också. flera av mina vänner kör sådana och jag vill bara slå dem i skallen.

lady dahmer sa...

du... jag kopierade den där till MIN status. hahahaha

Tove Kungsholmen sa...

Dahmer
Haha, helt okej! Kul om den skulle spridas istället för de vanliga. :D

Madlar sa...

Blääää, enbart irriterande, ignorerar allt sånt trams, hjärtan, blommor o gulliga bebisar.....till vilken nytta är dessa kedjebrevsfjant? Om mina fejjanvänner vill visa sin uppskattning kan de väl bara säja det rakt ut?

Emma (Tri) sa...

Måste säga att mina FB-vönner använder sig av denna typ av statusar i väldigt liten utsträckning.

Men... din status är numer även min status :)...

Ella sa...

Gå in på Menlösa facebookvänner och skriv av dig alla irriterande statusar (:

Chrissan sa...

På tomten tror väl alla? ;)
Men håller med dig om de där kedjestatusarna.