söndag 12 september 2010

LCHF Tommyboy


Jag kör LCHF sedan i måndags. Hade tänkt unna mig de rätt så dyra stövlarna ovan som belöning när jag har gått ner några kilo. Förutom att jag inte har gått ner ett gram än så uppstår diverse andra problem. Till exempel att stövlarna säkert är slut i butik när jag väl kämpat mig ner.

Vad göra? Jag kommer på de här alternativen:
* Köpa nu men inte använda. Typ ställa dem i hallen och vinka när jag går förbi.
* Använda dem men bara när jag har ätit luft hela dan
* Använda den ena

Inget alternativ känns lockande faktiskt.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Vad är LCHF? Och när det gäller stövlarna - köp dem innan de tar slut! Det är ändå för varmt att ha dem på några månader. ;)

Anna sa...

Det är klart att du ska köpa stövlarna! Men ställ dem inte i hallen utan ta fram dem när det har blivit lite kallare, då har du ett par veckor på dig...