torsdag 21 oktober 2010

Varför läser folk Kissie, Blondinbella och Kenza?

Det ekar härinne. Få besökare de senaste dagarna. Funderar på om inte alla som läser meningslösa bloggar typ Blondinbella, Kissie och Kenzas skulle ta och komma hit istället. Det vore väl otippat.

Blondinbella har hittills fått 1278 kommentarer på att hon och Nils ska "skiljas åt", Kissie meddelar att hon inte är drabbad av "skitsofereneri" och Kenza är bara så...menlös.
Allvarligt, hur kan så många läsa de där bloggarna?

16 kommentarer:

Chrissan sa...

Bra fråga.
Fattar inte heller vad som gör att de lockar läsare...

Z sa...

Det måste ju vara som en bilolycka man passerar. Man vill inte kolla, men man kan inte låta bli att kolla om man ser ngt äckligt...?

absolutjohan sa...

För att folk inte har ett fungerande liv?

Sus sa...

Ja, varför gör ni det?

Johanna sa...

För att man retar sig på dom, iallafall Kissie! Läser bara när jag har riktigt tråkigt för hon är riktigt dum i huvudet! BB och Kenza är så menlösa så dom lägger jag ingen tid på om inte BK har skrivit något kul!

Elin - Bondmora sa...

Jag har gått in på Kissie blogg typ tre gånger, jag finner inget intressant med den. Jo, en sak, att det ser ut som att hon photoshoppat sin midja lite smalare. Eller så har hon helt enkelt en kamera med dålig skärpa i midjehöjd.

Ting sa...

Jag läser inte såna bloggar.
Jag läser bloggar som din.

Åsa Hellberg sa...

De har väl flest unga tjejer som läsare, eller?
/Åsa 48

Kajsa sa...

Vet inte vilka de däringa jäntorna är. Har inte tid för sånt, måste ju vara ungdomar.

Västgötskan sa...

Har man det svaret, har man nog nästan löst universums mysterium... (Håller med, helt ofattbart!)

Fisken sa...

Folk är idioter!

Z sa...

För att de är framtidens hopp? De är ju de som ska hand om oss på hemmet sen! ;-D

Tove Kungsholmen sa...

Många bra svar men det är lika otroligt för det.

Agneta sa...

Bra fråga! Jag förundras ofta över det, de är ju inte läsvärda någonstans!!?
Och så många bra bloggar som finns som aldrig uppmärksammas.

P.E. King sa...

Det var första (och antagligen sista) gången jag besökte deras bloggar - för bövelen, de måste ha stått sist i kön då Gud delade ut hjärnor, snacka om tvärblås... det stormar antagligen ganska ordentligt därinne i de puerila dumskallarnas huvuden... något trasigt som är fel, så att säga.

Suck! :(

Anonym sa...

Var tvungen att kolla in dem. Gör aldrig om det.