torsdag 18 november 2010

Allez, allez Ting et Sus!

Kanske inte riktigt i den ordningen

Ting, Sus och ett gäng andra bloggare ska gå till Paris. Jag är faktiskt lite avis men känner att jag inte ska engagera mig i en grej till just nu. Jag behöver nämligen skriva listor på de mest basala saker, annars riskerar jag att missa dem. Ibland verkar det så praktiskt att ha tonårsbarn som sköter sig själva och inte bara gör pärlplattor eller dreglar. Då hinner modern gå till Paris medan barnen sköter hem, hushåll och försörjning. Visst?

9 kommentarer:

Daniel sa...

Ta med barna vetja å åk till paris!

Lysande ögonblick! sa...

haha. ja, så är det absolut! Tonåringar verkar vara a piece of cake!

Fyra nyanser av rosa sa...

Vi flyger dit och väntar på dem med ett glas vin i handen!

Sus sa...

Alltså, det finns väl ingen som kan säga nej om ni dyker upp i Paris?

Inte jag i alla fall.
Och knappast Ting!

Är det du som skrivit texten? Kan jag få din handstil? Assnygg!!!!

Chrissan sa...

Det är ju just för att slippa pärlandet och legobyggandet för en stund som jag tänker gå till Paris.;)

Ting sa...

Massage?

Alltså, som sagt.
Drick bara.

Sus sa...

Rätt gissat på tunnelbanestationen!

Tove Kungsholmen sa...

Sus
Åh, vad skönt att gissa rätt!

Ting
Ja, det var ju lite missvisande mitt i min busy week. Får se om jag kan våga komma... För ni är väl inte framme före januari? Då är allt alltid så lugnt och skönt.

Chrissan
Inte dumt tänkt alls!

Rosa
Inte dumt tänkt där heller!

Alex
Eller hur, då räknar jag med semester!

Daniel
You do it, jag åker själv! ;)

Ting sa...

Klart du vågar!
Jag kräver!
Asså, på ett snällt sätt. :)