lördag 6 november 2010

Det här med barnmatsburkar

Bara tio till, sen får jag äntligen pastasnäckor med skinka

Hörrni, inlägget om barnmatsburkar gav ett par oväntade kommentarer. En trogen läsare berättade att kropsbyggare gärna äter barnmat, bra näring och lite fett. Och Karin som bor i Palma berättade att hon har en barnlös, manlig kollega som alltid har barnmatsburk till lunch. Han har inte fattat att det är barnmat utan tycker att det är en behändig liten lunch i burk helt enkelt.

Kär burk har många användare alltså!

2 kommentarer:

Jessica - bymom.se sa...

Min mamma berättade för mig att när jag var liten åt hon upp halva min burk medan hon matade eftersom hon gillade det så mycket. :-)

Ps. Tack för komplimangen!

Västgötskan sa...

Är det en kroppsbyggare får man väl bara hoppas att han äter mer än EN burk? Det är ju hur lite som helst om man kör stenhårda styrketräningspass! :-O