onsdag 15 juni 2011

Vardagskatastrof

Inte fan blir det bättre av att det står "oppvaskklut" på dem heller

Undantagstillstånd utfärdat i köket. Kalle åkte och storhandlade och på listan stod det "disktrasor". Den viktigaste, muntliga biten om att det måste vara de dyra med snyggt mönster glömde jag. Nu har vi åtta enfärgade svennetrasor att kämpa oss igenom.

Kalle förstår inte alls vidden av det inträffade och muttrar saker i stil med "disktrasa som disktrasa". Det är visst nåt allvarligt fel där.

Ge mig stöd för tusan!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Omg. Jag skulle behöva terapi. Som tur är skulle min man aldrig våga freebase:a när det gäller den här typen av inköp...

Sus sa...

Eftersom jag bor i förorten och är en svenne så har jag så klart de där trasorna =D

Och hur är det med din kärlek till AIK? Har den slocknat? Det har varit så tyst om dem.

(vilket inte gör mig så mkt)

Västgötskan sa...

Skicka dem till mig. Vi använder såna här nere på västgöta-slätterna... Ha ha! ;-)

Lina sa...

Finns det inget pedagigiskt pyssel man kan göra m barnen som just kräver att man klipper sönder en massa disktrasor??? Hatar oxå ful-trasor. Förstår dig precis.
Sälj dom på tradera där klickar folk (inklusive mig) hem vad som!! ;-D

Lina sa...

pedagogiskt menar jag såklart....

Fredrik sa...

Ine ok!