lördag 23 juli 2011

Visby ftw!

Överraskningsresan gick till Visby. Vi spenderade många somrar där i slutet av 90-talet och början av 2000-talet men sedan dess har jag inte satt min fot innanför muren. Att komma tillbaka var en riktig nostalgitripp.

Precis när vi klev ur planet började det regna

Men lagom till besöket på vår gamla favoritrestaurang sprack det upp. Dessutom serverade de fortfarande vår favoriträtt. En perfekt kväll!

Skolgatan 3. Här bodde vi 2004 som blev sista riktiga Visbysommaren

Västra Kyrkogatan. Här inne hade jag mitt livs enda telefonförsäljarjobb sommaren 2003. Vad jag sålde? Kalsonger...

Södra Murgatan 10. Här inne fattades det stora beslutet om att bilda familj. Året var 2005.


Vi lämnade ett soligt Visby och längtar redan tillbaka

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Ser ut som ni hade en jätteskön resa! :-)

Sus sa...

Värsta bästa presenten!

Ting sa...

Åh vad härligt!