torsdag 27 oktober 2011

Den senaste veckan i bilder

Jag har nästan bara gjort en enda sak de senaste veckan - jobbat. Sammanlagt 72 timmar på sex dagar. Galet långa pass, tidiga morgnar och sena kvällar. Jag har faktiskt aldrig jobbat så hårt i hela mitt liv men det har varit kul. Jag gillar mitt jobb. Nästan så att det känns lite slösigt med alla timmar på Karolinska faktiskt men det blir nog bra det med.

Jag har radio som jag kan hojta i, till och med på toaletten

Drog en fräckis på storbild

Idag vabbar jag en i princip frisk Nils, det är mysigt


Vi promenerade i Bromma i tre timmar, jag älskar hösten

4 kommentarer:

Monica sa...

Vad fina ni är och så duktig du är!

Västgötskan sa...

Vabba friska barn? Akta så inte fk läser din blogg.
Eller någon pretto-morsa som anmäler dig anonymt. ;-)

Sus sa...

Jävla skit.
Fan vad snygg du är.

Apa.

Tove Kungsholmen sa...

Monica
Tack!

V-göt
Äh, jag får ingen ersättning så det är lugnt. Dessutom var han ju inte på dagis. :)

Sus
Haha, tack!