torsdag 15 december 2011

Wordfeud=problem

Har inte tid att blogga mera, sex väntar
(sex matcher alltså)

Att Wordfeud är dåligt för skolarbetet har jag redan avhandlat. De senaste dagarna har jag upptäckt ännu fler nackdelar. Igår höll jag på att bli överkörd när jag helt sonika fortsatte rakt fram fast trottoaren tog slut. Ibland drabbas jag dessutom av en läskigt känsla av att jag har åkt för långt eller inte riktigt vet vad jag håller på med.

Igår kväll vid tandborstningen tar ändå priset. Bestämde att jag skulle sluta borsta 22.45 för jag har en tendens att borsta lite för länge när jag wf:ar. När jag kollade på klockan var den 22.53 och jag hade sammanlagt borstat tänderna i 11 jävla minuter!

Wordfeud kommer göra mig obildad, tandlös och i värsta fall död.

1 kommentar:

Sus sa...

Jag WF på tuben och då jag ska sova. Har dragit ner på spelandet och har typ 7 spel igång nu. Förut hade jag 30...

Sus70 by the way...