lördag 28 januari 2012

Har ni ett liv eller?


Jag har 365 vänner på Facebook (en för varje dag) och just nu är fyra av dem online, alla andra har uppenbarligen nåt bättre för sig. Jag måste vara en misslyckad människa som för andra lördagen på raken äter middag framför Gladiatorerna. Kalle tycker förresten att jag skulle ställa upp men jag ser flera hinder:
1. Jag är rädd för vatten
2. Jag är rädd för att slå mig
3. Jag är rädd för att skada mig allvarligt
4. Jag är rädd för det mesta
5. Jag skulle väl orka max över första hindret på hinderbanan

Är det nån som läser här ikväll? Eller har ni också ett liv?

9 kommentarer:

Ceciliah sa...

Nope. Jag har levt tillräckligt idag så jag sitter framför datorn med ett glas vin.

Jag skulle gärna testa gladiator banan. Men kanske utan de värsta gladiatorerna utan mer med ett gäng kompisar? Vill inte heller slå mig, eller skada mig allvarligt... Åh den där när man ska cykla i luften (tjejerna går väl armgång istället...) skulle jag fejka på och hoppa över direkt! Men klätterväggen och allt det andra skulle jag gärna testa på!

Ting sa...

Jag har inget liv jag heller.
Jag är en patetisk nolla som lever mitt liv genom bloggen.
Ja.
Gladiatorerna är på.

Ceciliah sa...

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14281808.ab Har du läst?!

Västgötskan sa...

Nope, inget liv här heller.
Jag hade i teorin velat ställa upp, men i praktiken hade jag varit TOKNERVÖS (!) och säger som dig. Hade nog inte orkat särskilt mycket. Ha ha!

Sus sa...

Gladiatorerna måste vara det tråkigaste programmet ever?

Vi kollade på en svensk film istället.

"Sebbe".

Så nu har jag gråtit floder. Som vanligt.

Åsa sa...

Hahha, vi va oxå hemma :) det är underbart!
Kramar på dig!

Tove Kungsholmen sa...

Skönt att ni oxå bara lökar!

Ceciliah
OMG! Galet. :(

Suzan sa...

Nope, inget liv här inte :D Hahha..

Anonym sa...

En onödig betraktelse: vad högt upp era tavlor sitter...?