lördag 10 mars 2012

Min lista inför Mellofinalen


Jag har velat fram och tillbaka mellan Danny och Loreen ett tag nu. Kanske fortsätter vela hela dan men såhär tror jag att jag vill ha det ikväll:

1. Danny
2. Loreen
3. Thorsten Flinck
4. David Lindgren
5. Lisa Miskovsky
6. Dead by april
Resten struntar jag i, de är kassa.

Fast på ett sätt vill jag att Thorsten ska vinna. Som tack för det där med kokainet. Men vi kan väl inte skicka Thorsten till Az bara för att han räddade mig från partyknarkandet?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Våra listor ser inte riktigt likadana ut...

Fia FIT /fyra nyanser) sa...

Jag hejar på Lisa! Men jag tror inte att hon kommer vinna! Och vem barnen hejar på behöver jag väl inte nämna!

Sus sa...

Om Danny hjt sin låt ett par snäpp och sjungit mindre surt...kanske..
Loreen vinner.

Västgötskan sa...

Thorsen Flinck ligger mig INTE varmt om hjärtat. Men annars är vi nog ganska lika i tyckte och smak.

PS. (Känner mig sig lite som en fjortis, när man hejar på Danny?) Haha!

Tove Kungsholmen sa...

Fru H
Ska kolla in din nu!

Fia
Du hade rätt. Tyckte Lisa var grym ikväll faktiskt. Barnen hejade på Danny eller? Mitt barn gjorde det men hade nog helst sett Sean Banan i finalen såklart. Mitt andra barn sov as usual.

Sus
Jag är ju så omusikalisk så det där med surt hörde jag inte även om folk sagt det. Men visst, han kunde ha taggat till lite mer.

V-göt
Jag älskar Thorstens låt på riktigt faktiskt. Inte bara för det där med kokainet. :)