onsdag 7 mars 2012

Om att snöa in på saker

Jag är hopplös på att snöa in på saker. Nästan så jag börjar tro att det är nån diagnos. Vad jag snöade in på   idag kan ju även en blind se och häromveckan var det prinsessförlossningen och bebisen. Ändå snöar jag in ganska lite här på bloggen. Det är värre IRL. Där är jag periodare med allt från mat till musik. Just nu äter jag sjukt mycket biff till exempel. Och så lyssnar jag bara på en artist i taget, ofta i perioder på omkring en vecka.

Är det nån som känner igen sig? Eller nån som vill ställa en diagnos?

5 kommentarer:

FIA FIT sa...

JAG är ju EXAKT så! Först tycker jag att det ska bli SÅ KUL att blogga och skriver 400 inlägg om dagen. Så går det några dagar och vips så tycker jag att det är SÅ KUL att läsa alla min Joyce Carol Oates-böcker. Och typ... blogg? Vaddå har jag en blogg!

Men du snacka om att din tvättmaskin var mer avancerad än våran. Sportjacka och allt! ha ha ha!

Sus sa...

Asperger.

Lätt :0)

Anonym sa...

Jo då, jag snöar också in. Musik lyssnar jag sönder, mat äter jag tills suget går över till nåt annat.... Just nu knarkar jag instagram och likes på foton jag lägger upp :-)

Åh du, jag har möjligen hittat ett sätt att ta mig in! Lagligt!! Jag jobbar ju för sjutton för landstingsfastigheter i lite mer än en månad till!

Hubert sa...

Diagnos: rolig?

Miss F sa...

Asperger säger jag med!
;)