tisdag 28 maj 2013

Är inte Odd-Molly hysterin över nu?

Batiktights på toalett

Jag älskar modet just nu, 90-talsmodet alltså. Det som återstår av allt Odd-Molly fluff och gulligull kräks jag på. Tacka vet jag batik-tights, jeansvästar och Doctor Martens. Jag har precis börjat med hårmousse och känner att snedluggen är farligt nära. Brun läppenna målat en bit utanför kan jag däremot avvakta ganska länge med.

Om jag hade haft massor av läsare så hade jag nu frågat vilket mode ni gillar. Jag avstår dock, förnedringen i att ställa frågan och inte få några svar är alltför tung.

1994, med läppenna och lädersnodd runt halsen

5 kommentarer:

Chrissan sa...

Är inte heller nåt större fan av odd molly-volanger.
Kanske för att jag inte passar i det.;)

Sus sa...

Fast jag kan svara i alla fall.

Det ska vara bekvämt. Punkt slut.

Jenny sa...

Våga vägra odd molly - aldrig varit ett fan faktiskt. Men deras handkräm är bra!

Jenny sa...

Jag älskade läderrem runt halsen!! Annars är där väl en hel del från 90-talet som gärna får stanna där :)

Life of Lisa sa...

Åh läderremmen! Hade jag glömt. Jag älskade den. Älskade älskade.

I övrigt - njäe jag vet inte jag. Brukade säga "business casual som andas after work" men inser det patetiska i det efter att jag numera går på after work kanske två gånger i halvåret istället för två gånger i veckan.