söndag 16 juni 2013

Träning, vecka 24

Jag tänkte att jag på söndagar ska börja med en ny punkt - veckans träning. Träning är ju mitt enda fritidsintresse och tankar om träning fyller mycket av min vardag. I ett annat inlägg ska jag berätta mer om det (ni kan knappt hålla er va?).

Veckans träning:




Inte en minut har jag tränat. Hela veckan har bestått av 12-timmarspass på Mässan så visserligen har jag gått några mil men det räknas inte. När lönen kommer tar jag ikapp det genom att springa till banken, skrattandes som en vetvilling.

Nu: ut och nöta några sista varv betonggolv med mina Easy Tone. Rumpan sitter snart vid hakan.

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Hahaha! En snygg rumpa är ju inte att förakta.

Anonym sa...

Aha, du är alldeles mänsklig och har ett liv :-)

Jag undrar hur vissa alltid får tid med massor av träning. Jag kämpar för varje minut. Men det händer ju så mycket oväntat i livet som gör att det inte alltid blir som man tänkt. Och jag tror, åtminstone för egen del, att det är så livet ska vara. Varierande och glatt!

Anonym sa...

OMG va du är vacker!

Susjos sa...

Fin bild :)

Anna sa...

:) yäy!