måndag 2 september 2013

Starstruck på riktigt?

Elaine Eksvärd i all ära, jag måste ha varit lite förvirrad. De senaste veckorna har jag träffat massor av kändisar och jag blev inte så himla starstruck av nån. AIK-killarna, Sveriges alla TV-nissar på Kristallen och så prins Daniel. Prins Daniel sa hej till mig faktiskt. Han verkade väldigt trevlig och ödmjuk men han var mindre än jag trodde. Man fick väldigt lite prins för pengarna kan man säga. Fast jag betalade ju inte, men ändå.



Kunde inte riktigt fota prinsen så håll till godo med drottningens kuddar.

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Tycker att det ser ut som det står Rök inte.

Sus sa...

Har du någonsin tvivlat på att han är trevlig? Han är ju från Ockelbo liksom..

Dessutom träffade du en av hans bästa vänner för någon vecka sedan =)

Tove Kungsholmen sa...

Singelmamman
haha! det vore nåt!

Sus
Hmm...vem kan det ha varit?

Sus sa...

Sv: Det kan du fundera på =D