tisdag 13 februari 2007

Utmanad av Kajsa

Kajsa har utmanat mig och några andra speciellt utvalda. Känns bra, men så många coola "Lassies" har jag inte tyvärr... Hennes var riktigt schyssta! Den som vill kan gissa vilken av nedanstående "Lassies" som är ren och skär lögn.

1. Dr. Alban sa till mig en gång på en kändisfest att jag hade så fina tänder. Önskar jag kunde sagt detsamma men hans var mörkbruna, uäh!

2. Gorbatjov har vinkat åt mig, det var bara jag som stod på just den plätten så jag vet att det var till just mig. Kände hur glasnosten smälte i solen... ;)

3. I en skidbacke i Åre hamnade jag mitt emellan kungaparet som pratade mkt privat. Silvia: -Carl-Gustaf, vad mosigt det var här! Kungen: -muttrar ngt ohörbart till svar. Mittemellan dem satt jag och jag kan bara hålla med vår drottning, det var galet mosigt!

4. E-Type har handlat mjällschampoo av mig när jag satt i kassan på ICA. Läbbigt vad mkt mjäll som kan få plats i det barret!

5. Har frågat komikern Johan Rheborg om han hittade ngt kul när han grävde sig på dolmen offentligt. Han svarade med att se sjukt generad ut så jag undrar vad han fann!?

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Ha ha, femman hoppas jag är sann! Vore sjukt kul. Tror att trean är ljug. Inte för att jag kan göra anspråk på att känna till alla Knugen och Silvias vanor, men vet bestämt att de brukar åka skidor i Storlien. Orkar de verkligen med Åre också? Tveksamt.

Anonym sa...

Jag tror som Kajsa, att trean är ljug.
Jag har dessutom sett dem i Storlien; kungabarnen skrattade åt mig; jag är fortfarande i chock... ;-)