onsdag 11 april 2007

Födelsedag och saker med konstiga namn


Första tofsarna!



Fick egen utemöbel i ettårspresent

Vi har en ettåring!!!
Födelsedagen avlöpte perfekt, ett mindre glasstårtekalas med både små och stora kompisar hölls i nya lyan och kvällen spenderades med skärtorsdagsmiddag på landet. L är mkt nöjd med alla presenter och framför härmed tack till donatorer och tårtätare för en trevlig födelsedag!

Dagen efter fölsisen kutade Lovisa runt på landet med min gamla gåvagn/trädgårdsvagn som jag hittade i lekstugan, jag fick den av min farmor och farfar när jag var plutt. Att vagnen var skitig, full av spindelnät och döda småkryp bekom inte L det minsta. Hon roade sig med att knata runt, runt med den hela förmiddagen i långfredagssolen. Vi andra var mer roade av att det stod "Pussycar" stort över hela sidan av vagnen. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Grymt snygg tjej ni har!! Ser ju ut som vilken popbrud som helst fast sötare!!

Kramar, Karin