onsdag 4 februari 2009

Jag är från Kinna

Den där Live traffic mojängen som jag la till på bloggen igår mår dåligt. Den tror plötsligt att jag är från Kinna. Det känns ju rätt märkligt när det enda jag vet om Kinna är att det ligger i Västra Götaland. Det säger mojängen iallafall. Tror inte att man ska lita blint på den.

Eventuellt vore det vettigare att gå och lägga sig istället för att fundera över det här. Ska bara googla lite på min nya hemort först.

På bilden: Kinna resecentrum. Ser piggt ut.

5 kommentarer:

Västgötskan sa...

Kinna är inte SÅÅÅ långt från mig. Trevligt, vi kanske ska träffas och ta en fika. Så kan jag introducera dig i västergötlands (förlåt VÄSTRA GÖTALANDS) fantastiska värld? Ha ha! :-D

Tove Kungsholmen sa...

Hmm, jag vet ju att det heter Västergötland. Får en känsla av att man inte alls kan säga Västra Götaland...

Anonym sa...

Helskumt - står att jag är från Torslanda - stämmer INTE ;)

Västgötskan sa...

Västra Götaland är ju det "nya" namnet. Men tror att det räknar in lite andra områden, typ Bohuslän m.m. (men osäker).

C a t r i n e & co sa...

jag säger västergötland i ett och samma ord, annars låter det som om jag ska presentera vädret eller något.