måndag 27 juli 2009

Jag är singel i Sumpan

Mina presenter, jag hade blivit glad bara för påsen...

Det är jag lyckligtvis inte men jag är solo i city. Mina kära familjemedlemmar befinner sig på annan ort sen i förrgår. Jag var helpipig när de åkte för jag skulle längta så mycket efter dem. Det gör jag ju också men det är samtidigt rätt nice att vara ensam.

Sov till 11.30 i min nybäddade krispiga säng. Det är visserligen bara en timme längre än vad Lovisa sover nu på sommaren men ingen lät, ingen sparkades och det var gott om plats.

Igår åt jag middag på Gerdas med två av mina bästa vänner, det var gott och trevligt och jag fick superfina födelsedagspresenter! Nu ska jag ta en repa på Hantverkargatan - Kasper, Kny, Signhild, Katitzi och Stadsmissionen. Sen blir det eftermiddagskäk på Roppan, träning och kanske svenska kräftor till middag. Jag kommer bli ruinerad men så är det, singellivet kostar mina vänner.

1 kommentar:

Elena sa...

Oh, Stadsmissionen på H-gatan... älskar den butiken! Nu längtar jag hem, semestern får ta slut snart. Hittade precis till din blogg och blev alldeles Kungsholmensnostalgisk:-))