tisdag 4 augusti 2009

En fabulous kväll på Nyfiken Gul

Käka en antiraggmacka innan du går hit, annars vet man inte vad som händer

Är nyss hemkommer från en fabulous middag på Nyfiken Gul. Vi upplevde först en viss bitterhet över att vänta på bord och över att behöva tillaga vårt eget käk men sällskapet var top notch och maten superb. Besöket avslutades med lite bitterhet över äcklig toa och för stor tunika men den kvävdes med några extremt höga skratt. Jag försökte sen köpa mig skjuts hem för ett ligg men fick nobben.

Nu skulle jag egentligen ha visat er bilder av mitt fabulous life och mina svinsnygga vänner. Det går inte för jag glömde ta kort på dem. Håll till godo med en bild på 80-talsghettot Eriksdalsbadet och en indier på bussen hem. Inte fullt så fabulous men ändå.

Indierna gick på vid en indisk restaurang, de luktade svett, fimp och nanbröd

1 kommentar:

Madlar sa...

Åh, vad jag blir avis på ditt spännande o exotiska liv! Här i byn finns inte ens en turban eller slöja.;)