lördag 22 augusti 2009

Vinner AIK idag blir det guld

Idag har jag allsvensk premiär. Känns som om vädret kunde ha fått vara bättre men jag ska trots allt vara tacksam att pappa låter mig följa med. Jag är ju gravid och då är man som bekant att jämställa med en porslinsfigur modell skitömtålig.

I normalfallet skulle jag ha varit skeptisk idag. Vi har ett par nyckelspelare avstängda, Kalmar är ett topplag - regerande mästare och allt. Min nyvunna AIK-optimism tar dock överhanden. Vinner vi idag och får behålla Obolo, då blir det guld i år.

1 kommentar:

Fyra nyanser av rosa sa...

GUd vad jag känner mig oinsatt i det här. Men min sporttokiga chef nämnde ngt om AIK och eventuell vinst.

Jag satt i bilen när jag fick syn på dig. Annars skulle jag ha kommit fram och hälsat. Vad coolt att jag kände igen dig!

Riche om 60 dagar? (Jag ger dig en dag att vila upp dig efter förlossningen)

Kram och trevlig helg!

T